Tic-tac || Ceasuri decorative

09:00

Bună dimineața!
Chiar dacă în ultima săptămână nu am fost prea activă în mediul online, nu am stat degeaba. Am avut timp să lucrez la comenzile voastre, dar și la niște lucrușoare noi. Acum, am reușit să-mi pun laptopul pe picioare așa că vreau să vă și arăt (puțin câte puțin) ce mi-a ieșit din mânuțe :)

De curând, o prietenă talentată (o găsiți aici) și-a deschis un magazin cu accesorii și decorațiuni lucrate manual. Am fost extrem de fericită când m-a sunat și mi-a propus o colaborare: să-i trimit lucrușoare realizate de mine pentru a le expune în magazin. Nu am stat pe gânduri, ci am decis imediat că e momentul să mă aprovizionez cu materiale. Zis și făcut. Aproape în fiecare după-amiază am lucrat intens, iar rezultatul m-a încântat tare mult. 

Ne aflăm la început de săptămână așa că am ales să vă prezint azi cele trei ceasuri decorative meșterite. Cele rotunde au diametrul de 30 cm, iar cel pătrat are latura de 25 cm. Au fost realizate cu tehnica șervețelului. Desigur, la final le-am aplicat patină pentru un aspect vintage și lac pentru protecție. Le găsiți pe toate trei în Râmnicu-Vâlcea, strada Ana Ipătescu (lângă Veve). 

Dacă vă doriți unul dintre cele trei ceasuri, vă rog să-mi lăsați mesaj pe Facebook și discutăm acolo despre livrare și alte detalii, deoarece le pot reface. Vă invit să folosiți căsuța pentru comentarii de mai jos, că doar mă știți, sunt foarte curioasă de părerea voastră. Pupici și săptămână frumoasă!

You Might Also Like

6 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook