Summer in my heart || OOTD

10:07

Bună dimineața!

Chiar dacă e duminică și știu că ziua asta va trece repede, m-am trezit foarte bine dispusă. Să fie de vină vremea frumoasă de afară? După zile întregi de ploaie, vremea din weekend îmi cam dădea emoții: o să fie cald? O să plouă? Cum ne mai surprinde de data asta?

Ei bine, totul a fost mai mult decât minunat. Cu soarele alături, am reușit în sfârșit să port rochița asta drăguță, pe care o găsești și tu aici. Mi-a plăcut enorm de cum am văzut-o și am considerat că este perfectă pentru vară. În ciuda faptului că are mâneci, te asigur că este ”flu-flu” :))) Și vântul mă poate aproba deoarece trebuie să fi destul de atentă atunci când ai de a face cu el.

Mie mi s-a părut puțin cam transparentă în partea de jos așa că i-am mai adăugat o jupă. La mare cred că ar merge și fără. O să o iau desigur în concediu și o să revin cu poze după această ”experiență”.

Aș putea să îți mai spun că se calcă foarte ușor și nu se șifonează imediat. De asemenea, o să vezi puțin mai jos faptul că are o broderie tare simpatică. Eu am fost puțin dezamagită de mărime (am luat M, după ce m-am măsurat de n ori) și cu toate astea îmi este puțin lărguță în zona brâului.

Te las cu fotografiile și ne vedem curând. Până data viitoare, ia zi.. Ce părere ai despre ținuta de azi?
Pupicei și o zi superbă!



You Might Also Like

5 comentarii

  1. Ai picioare frumoase si iti vine fain lungimea asta sexy. Imi place sa se echilibreze cu maneci lungi. E faina tinuta ta boho, eu ma ascund de soare in haine largi, lungi si vaporoase.
    pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase, Mihaela! :*
      Si mie imi place sa ma ascund de soare in haine vaporoase pentru ca ma inrosesc foarte usor si devin racusor :))

      Pupici!

      Ștergere
  2. Supeeerb!!! <3 Mi-a placut de prima oara, de cand am vazut-o pe facebook.ul tau
    Iti sta tare frumos!!! :*

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook