Amintiri

10:00

Bună dimi, drăguților!
Toamna e deja aici, frunzele au început să cadă timid, iar școala și-a deschis din nou porțile. Ieri, în prima zi, m-a cuprins un dor... un dor nebun de acele vremuri. Chiar dacă era momentul în care se încheia vacanța, mereu mă întorceam cu drag la școală. Acum, mi-a mai rămas doar ultimul an de facultate, pe care îl aștept cu nerăbdare și pentru care am planuri mărețe :)
În altă ordine de idei, recunosc că nu mă simt pregătită să las vara în urmă și ăsta e motivul pentru care astăzi vă arăt ceva drag, lucrat cu gândul la anotimpul ce tocmai a trecut.  




Vara mi-e cea mai dragă din toate anotimpurile. Este perioada perfectă pentru mers la mare, bălăcit în apa caldă (nu prea mă împac cu statul pe plajă, dar trecem cu vederea :D ), plimbări lungi pe faleză și lista poate continua.
Pentru a păstra amintirile frumoase, am creat această ramă pentru fotografii. Este pictată cu acrilice și decorată cu tehnica decoupage-ului. I-am aplicat și puțină patină de învechire pentru un aspect vintage. 
Dimensiuni: 15,5 x 15,5 cm 
Preț: 12 lei 
Legat tot de capitolul amintiri și trecerea timpului, am inclus în această postare și ceasurile de mai jos. Așa cum v-am spus aici, toamna (și primăvara) mi se pare anotimpul perfect pentru purtat ceasuri. Acestea nu sunt realizate de mine, dar sunt noi și vi le recomand cu drag.
Preț: 32 lei / buc
Cam atât pentru moment. Ne revedem curând.
Nu uitați de Concurs
Pupici!

later edit: rama nu mai este disponibilă :)

You Might Also Like

2 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook