Început de septembrie

09:00

Bună dimineața, frumoșilor! 
Postarea asta trebuia să fie publicată ieri, dar am fost prea obosită după weekend-ul ce tocmai a trecut. Cred că este cazul să vă dau și motivul pentru care am fost scutită de la postat, nu? :). Fiind ultimele zile de vară, am decis împreună cu câțiva prieteni să fugim la munte. Zis și făcut. Ne-am luat băgăjelele și am plecat către... Moeciu! 

E o zonă superbă, pe care o ador (mai ales de când sunt jumate brașoveancă) și pe care o recomand cu drag. Noi am ales o pensiune din Moeciu de Sus, undeva aproape de începutul Parcului Național Bucegi, dar dacă sunteți interesați, la o simplă căutare pe internet, veți găsi o mulțime de pensiuni frumoase și la prețuri variate. 
Pentru un buget mai ridicat și nu unul de student ( :D ), recomand Complexul Cheile Grădiștei (detalii aici). Chiar dacă nu vă cazați la ei, merită să urcați în vârf, la Resort Fundata, să aruncați o privire la panorama încântătoare, să savurați o cană de ceai/ cafea sau să faceți ce vreți voi. :) 
Pentru că sunt destul de uitucă și am făcut bagajele în viteză, am lăsat frumusețe de aparat foto acasă. L-am jelit un pic și m-am apucat de poze cu telefonul. Ce-a ieșit vă arăt și vouă :)
Cam atât despre sfârșitul meu de săptămână, dar și de vară. :( E rândul vostru la povești. Cum ați petrecut weekend-ul?
Pupici!

You Might Also Like

0 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook