Caravana Frumuseții 2014

09:00


Bună dimineața!
Iar a trecut ziua de luni, iar am lipsit de pe blog. Nu știu cum se face, dar la mine săptămâna de scris începe marțea. :)) De citit.. am citit și răscitit posturile fetelor hărnicuțe, care au scris la început de săptămână. Pe blogul drăguței de Lucia (All that beauty things) am aflat despre un eveniment interesant, adresat doamnelor și domnișoarelor. Este vorba despre Caravana Frumuseții.

Cum nu auzisem de acest concept, am citit postarea pe nerăsuflate și m-am gândit să vă împărtășesc și vouă ce am aflat. Caravana s-a bucurat de un real succes anul trecut, iar acum se află la ediția cu numărul doi. Printre brand-urile existente, în acest an s-au alăturat Schwarzkopf Professional și Macadamia Natural Oil. 

Conceptul din 2014 cuprinde 5 seminarii de beauty, susținute de traineri internaționali, într-o singură locație pentru fiecare oraș (lista de mai jos). Seminariile încep la ora 10:00, iar intrarea este liberă.

06 octombrie - Arad - Hotel Continental
08 octombrie - Hunedoara - Hotel Rusca
13 octombrie - Constanţa - Hotel Malibu
15 octombrie - Braşov - Hotel Kronwell
27 octombrie - Cluj Napoca - Grand Hotel Napoca
29 octombrie - Oradea - Doubletree by Hilton
3 noiembrie - Iaşi - Hotel Unirea
5 noiembrie - Galaţi - Restaurant Havana
17 noiembrie - Craiova - Hotel Europeca
19 noiembrie - Piteşti - Hotel Ramada




Șiii..o surpriză pentru voi, fetelor :)
Dacă doriți să fiți model pentru o zi, să vă schimbați look-ul GRATUIT, tot ce aveți de făcut este să lăsați un mesaj privat aici
Alte detalii legate de acest eveniment găsiți accesând pagina de Facebook sau site-ul oficial.
 (! Click pe scrisul roz pentru a ajunge la pagina dorită! )
Sper că v-am făcut curioase și dornice de a lua parte la eveniment. Aș vrea să ajung și eu, mai ales că am două oportunități, atât la Pitești, cât și la Brașov. Ce ziceți.. ne vedem pe acolo?
Pupici! 

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Da, e foarte interesant evenimentul, am fost si eu invitata la Pitesti in calitate de blogger insa nu am reusit sa ajung...acum imi pare rau. Frumos articol, pupici Irina :*
    http://www.xcentrica.ro/tonuri-de-gri/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sper să ajung. Chiar sunt curioasă să particip la astfel de evenimente :)
      Te pup, Deea! :*

      Ștergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook