My wednesday outfit

09:00

Neața, lume dragă!
Postarea de azi se vrea a fi OOTD, dar cum sunt încă la început, am preferat altă denumire. Nu sunt eu fashionistă, dar îmi plac hăinuțele și cutreieratul prin magazine. Pentru că după-amiaza de ieri am avut-o liberă, am ieșit la plimbare cu Alina (my roomie) și am făcut și câteva fotografii.
M-am gândit să vi le arăt și vouă așă că mi-am făcut puțin curaj și m-am apucat de scris. 

Cum probabil o să observați și singurei, mereu am probleme cu statul la poze :)) Nu știu cum se face, dar ceea ce gândesc eu nu coincide cu rezultatul din aparatul foto. Sper totuși să nu fiți profund dezamăgiți de pozele mele. Garantez că sunt mai bun fotograf (check Alina's facebook page) și promit ca viitoarea postare de acest gen să fie mai profi (nu, nu magazinul Profi :)) ).
Lăsând gluma la o parte, dacă veniți prin Brașov, vă invit să descoperiți străduțele astea frumoase din centrul vechi. Eu sunt îndrăgostită de aerul boem al acestor locuri. Ador să mă plimb pe străzile înguste, pe trotuarele acoperite de frunze arămii, să admir casele vechi și să îmi încarc plămânii cu aer de munte :)
Zic să vă spun și ce am purtat, da? Știu că nu v-a dat pe spate ținuta mea, dar eu mă simt confortabil îmbrăcată așa :) 

Bluziță - No name
Cardigan - Zara
Blugi - New Yorker
Teneși - Mei
Brățărele - Made by IrinaR

Pupicei!

You Might Also Like

10 comentarii

  1. Imi place tinuta ta, Irina! Aaa, vreau sa-ti zic ca mi-a placut cum erai imbracata si in ziua cand ne-am intalnit :D
    Data viitoare sa-ti pui mai multe poze, sa te admiram mai mult!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțuu! Nu mai știu cum eram îmbrăcată atunci, dar mă bucur că nu am dat-o prea rău în bară acum :))
      Puuupi, scumpa! :*

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa tinuta, mai ales cromatic. Imi place mult cardiganul tau alb, perfect pentru toamna. Te pup scumpa! :*
    http://www.xcentrica.ro/tendinte-toamna-imprimeuri-grafice/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Și eu îl ador! Sunt înnebunită după cardigane <3

      Pupici!

      Ștergere
  3. nice outfit! you look so chic!

    www.eager4fashion.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte frumoase bratarile, mai ales daca sunt facute de tine... :D
    Imi place mult cardiganul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti foarte draguta, o sa te obisnuiesti si cu statul la poze! Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook