Bine ai venit, Mărțișor!

10:00

Sunt o mare pacoste când vine vorba de ales titluri pentru o viitoare postare. Dar cred că v-ați dat seama și singuri de asta :)) Anyway.. La mulți ani de 1 Martie și o primăvară superbă pentru că da, primăvara a venit! 

Chiar dacă data trecută mă plângeam de vremea urâtă, se pare că am avut un strop de noroc și a ieșit soarele și pe strada mea. De ce spun asta? Păi, am venit acasă și am dat peste o vreme tare frumoasă. Singura problemă în această ecuație este că am adus cu mine și răceala care se ținea scai de câteva zile.  
Ei bine, nu m-am baricadat în casă, ci am ieșit la aer. Cu ocazia asta, m-am gândit să vă arăt două lucrușoare (hmm.. mai bine zis trei) nou intrate în viața mea :) Prima este vestuța albă, primită în dar de la prietena mea. Știe cât de mult îmi plac astfel de modele așa că m-a răsfățat cu frumusețea de mai jos.
Am uitat de telefon, dar se asortează cu vestuța, nu? :)
Deoarece perioada de reduceri s-a cam suprapus cu sesiunea, nu am apucat să îmi fac de cap la shopping. Nu am ratat însă ocazia de a-mi achiziționa pantalonii pe care îi vedeți. I-am găsit chiar în Auchan, la un preț tare bun. Sunt foarte încântată de ei, iar singurul lucru care mă deranjează este faptul că atrag foarte ușor scamele (sau părul de cățel). Acest ”defect” se corectează rapid, așa că nu-l consider a fi o problemă majoră.
La început am menționat că o să vă vorbesc despre trei lucruri. Ghiciți oare care este ultimul? Vă dau un indiciu: este handmade... Hop țop, cred că ați nimerit răspunsul. Inelușul este realizat de mine, din cabochon de sticlă și bază de bronz. Are diametrul de 18 mm, iar baza este reglabilă.
Acestea fiind zise, iată totalul: 

Bluză: din șifonier :))
Vestă: H&M
Pantaloni: In Extenso (Auchan)
Ghetuțe: magazin local
Inel: Made by IrinaR

Pupici!

You Might Also Like

0 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook