Căldură mare, mon cher!

09:30

Bună dimineața, dragii mei!
Nici nu pot să vă explic cât de încântată sunt de venirea primăverii. În sfârșit am lăsat deoparte hainele groase, bocancii și cizmele, și am trecut la lucrușoare mai subțiri. De ar ține vremea asta frumoasă, cred că mă mut cu laptopul în parc, să am mai mult spor la licență :))
Ieri a fost ziua mea liberă (cam ciudat în mijlocul săptămânii, dar deh), zi ce mi-o dedicasem în totalitate proiectului de licență. Din păcate fericire, a ieșit soarele și m-a scos din casă. M-am bucurat de câteva ore petrecute la aer curat și m-am întors super relaxată și înfometată.. hi hi!
Am mers în parcul sau, mai bine spus, promenada de sub Tâmpa, loc pe care vi-l recomand tuturor. Aveți o priveliște de vis a Brașovului. Tot de aici puteți urca în vârf, unde se vede toată panorama orașului <3
Am ales să port o ținută lejeră, după cum se observă și în foto. Ca accesoriu am avut minunatul lănțișor de la Nairafee. L-am câștigat acum ceva timp și îmi place foarte mult, fiind realizat cu rășină.
Vă doresc o zi superbă!
Pupici!

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Foarte dragut accesoriul pe care-l porti la gat, dar mai ales culoarea ojei! Perfecte pentru sezonul asta. <3 Pupici :*

    http://andreeamaria.com/march-favourites-2015/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Oja o să aibă o postare specială curând :)
      Te pup!

      Ștergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook