#RedescoperăFrumusețea în lucrurile mărunte

09:30

Frumusețe...
Un singur cuvânt și totuși atâtea înțelesuri. Dar oare cum era frumusețea acum 30 ani? Eu cred că mare lucru nu s-a schimbat, mai ales dacă ne gândim la frumusețea naturală. Totuși, prezentul pune la dispoziție mult mai multe produse menite să scoată în evidență anumite trăsături.
Unul dintre lucrurile moștenite de la mama este simplitatea (muuulte alte trăsături ”furându-le” de la tata). Cine mă cunoaște, știe că optez de cele mai multe ori pentru machiaje naturale. Mama e cea care m-a învățat de mică să am grijă de tenul meu, să nu uit să mă demachiez și să fiu mereu drăguță, chiar dacă sunt în pijamale. Adolescentă fiind, nu am ascultat mereu sfaturile ei și nu puține au fost dățile când somnul triumfa, ajungând să mă culc nedemachiată. 

În privința tenului și a ochilor, pot spune cu părere de rău că nu-i semăn, ea având un ten impecabil și ochi de un albastru minunat. Nu folosește fond de ten, rimel sau farduri, însă am reușit să o corup de câteva ori. Am fost foarte încântată, mai ales că a avut încredere în mine să o aranjez pentru câteva evenimente.
Produsul care nu-i lipsește mamei niciodată este rujul. Tocmai de aceea, acesta este și primul produs de machiaj cu care am făcut eu cunoștință. Întâlnirea nu a fost una obișnuită, ci condimentată cu un strop de.. culoare. Știți voi vorba aia care zice ”Când pisica nu-i acasă, șoarecii joacă pe masă” ? Ei bine, s-a cam aplicat în cazul meu și am să vă povestesc de ce. Rolul principal în această istorioară îl are un mic și bleg șoricel.

Într-o zi frumoasă din an (acum muulți, muulți ani), șoricelul își vedea de treburile sale, verificat din când în când de stăpâna pisică. Plictisit, micuțul nostru pleacă în excursie prin hol pădure. Dintr-o dată, ceva sclipitor îi iese în cale. Curios peste măsură, dragul șoricel vrea să afle ce reprezintă acel obiect magic. Profitând de neatenția pisicii, șoricelul ”împrumută” obiectul ciudat și se adăpostește în odaia sa. Fiind mare savant, șoricelul decide să testeze noua jucărie și se îndreaptă furios si iute către peretele cel mai alb din odaie. Îndată ce magia prinde viață, mâța supărată se arată în prag, iar bucuria șoricelului se duce pe apa sâmbetei. Cum să mai scape micul nostru erou? :)

Desigur, finalul poveștii noastre este cu happy-end, deoarece pisica l-a iertat pe mititel și i-a explicat apoi cum stau treburile cu aceste obiecte magice. Ele se numesc rujuri și se folosesc pentru buze, nu pentru pereți :))
Revenind la subiectul principal, consider că frumusețea nu are o definiție anume. Cu toții suntem diferiți și frumoși în felul nostru. Probabil din acest motiv nu sunt o persoană care urmărește tendințele. Prefer să fiu eu însămi în orice aș face. Pentru asta le mulțumesc alor mei, deoarece sunt și vor rămâne un model pentru mine.

Cu această postare mă alătur campaniei #RedescoperăFrumusețea inițiată de L'Oreal și accept provocarea lansată de Ioana. De asemenea, vă invit și pe voi la un concurs cu premii tentante aici. Regulile sunt simple și le găsiți chiar pe site. Aveți timp să vă înscrieți până pe 17 aprilie :)

M-am simțit minunat scriind acest post, sper să fie și pe placul vostru. Mi-ar plăcea să aud și poveștile voastre legate de frumusețe, de sfaturile primite de la mama sau de diferențele dintre generații. Vă doresc o duminică frumoasă și ne revedem curând!


You Might Also Like

4 comentarii

  1. Ce povesti frumoase! Iti multumesc, mi-a facut mare placere sa citesc articolul tau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu, draga mea! L-am scris din suflet, cu gandul la copilarie. Cu ocazia asta, am realizat ca ochii mei seamana cu ai mamei, la dimensiune :)))

      Ștergere
  2. Ce fotografii superbe! Pupici :*

    https://voxofvanity.wordpress.com/2015/04/09/ootd-what-to-wear-in-a-sunny-day-this-season/

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook