3 în 1

21:11

Hey!
Oare mai sunteți pe aici? Cifrele din spatele blogului îmi spun că nu m-ați uitat, chiar dacă nu prea ne-am văzut/citit în ultima perioadă. Îmi pare rău că am fost cam inactivă în mediul online, dar m-am întors. Mi-era tare dor de scris, așa că am luat o pauză de la meșterit și m-am gândit să trec, să vă salut.
Poate vă întrebați ce-i cu titlul ăsta așa ciudat. Nu am înnebunit și nici nu vreau să vă fac reclamă la cafea (eu nebăutoare din fire.. ahh ha ha). M-am gândit doar să vă surprind cu o nouă postare, de data aceasta despre toamnă și alegeri fashioniste.

Îmi plac zilele calde de toamnă, zilele în care nu e nevoie să-ți pui zece cojoace pe tine, ci e suficient să porti o rochiță cu botine și un cardigan pufos. Vă surâde ideea, nu-i așa? Ei bine, azi vreau să vă arăt trei alegeri, trei ținute pe care le-aș purta într-o zi frumoasă de toamnă. Toate se încadrează în bugetul de 150 lei și le găsiți aici, pe Rainbow Outlet.

Am găsit magazinul acesta întâmplător când cutreieram pe net și, cum sunt curioasă de fel, am decis să arunc un ochișor să văd ce chestii faine au. Vă zic sincer, am zărit destul de multe lucrușoare pe placul meu și la prețuri foarte bune. Și când vă gândiți că sunt și de firmă, parcă fericirea e și mai mare. 

V-am zis că în general prefer să-mi achiziționez hăinuțele direct din magazin. A fost o vreme în care mi-era destul de teamă să comand din magazinele online. Mă măsuram de n-ori și tot nu eram convinsă că produsul comandat o să mi se potrivească. Ei bine, acum am mai crescut și mi-am cam dat seama cum stau lucrurile cu astfel de platforme. Din acest motiv, vă invit și pe voi să descoperiți lucruri noi, de calitate, la prețuri avantajoase. Îi puteți povesti și prietenei, prietenului, vecinei.. și să comandați împreună. 

Vă invit să vedeți alegerile mele și să-mi spuneți părerea voastră. De asemenea, pentru mai multe hăinuțe vizitați site-ul celor de la Rainbow Outlet. Găsiți acolo detalii despre promoții sau comenzi. Apropo, ținutele pe care le vedeți mai jos se încadrează în limita minimă pentru a beneficia de transport gratuit!

1. Blugi Stradivarius; 2. Pulover Crop Zara ; 3. Teneși BSK


Primul outfit (cel de sus) mi se potrivește perfect. Aș purta așa ceva în fiecare zi. Îmi plac mult blugii cu talie înaltă și de mult caut o pereche care să mi se potrivească. Pe aceștia îi găsiți la reducere, așa că dacă vă fac cu ochiul, fuguța pe site :)

 1. Fustă Stradivarius; 2. Balerini Zara; 3. Cămașă BSK


A doua ținută este ceva mai elegantă, mai pentru domnișoare. Eu aș purta cămașa băgată în fustă pentru a evidenția talia. Cred că ar merge atât pentru o ieșire în oraș, cât și pentru o zi la școală sau la muncă. De preferat să fie caaald în acea zi sau, dacă nu e cu puțină, să avem la noi un cardigan sau o geacă subțire. Găsiți multe modele de geci outlet și chiar paltoane outlet la doar un click distanță.

P.S. Ați văzut ce desene sunt pe balerini?

1. Rochie Bsk; 2. Colier Zara; 3. Bocanci NLY


Am văzut că se poartă foarte des tipul acesta de ținute: rochie lungă din material confortabil cu ghete tip biker. Eu m-am gândit să adaug și un pic de culoare, așa că am adăgat colierul de la Zara. Mi s-a părut ciudat, dar interesant în același timp. Cred că ar atrage multe priviri, ce ziceți?

V-am pupăciiiiiit! ^_^

You Might Also Like

5 comentarii

  1. Interesante alegeri, voi intra și eu pe site sa vad ce găsesc. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Rochia si colierul din ultima tinuta sunt pe placul meu. Nu pot sa spun ca le-as purta impreuna cu bocancii aia, ci mai repede cu niste ghetute cu talpa joasa din piele intoarsa. :D Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai mult imi place prima tinuta. Toate sunt frumoase!

    patimatei.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Bocancii din ultima tinuta sunt superbi!
    Te invit pe blogul meu www.whitecharm.wordpress.com
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook