101 dorințe || Wishlist de primăvară

09:29

Dacă stau bine să mă gândesc, numărul dorințelor mele depășește cu mult 101. Pot să pun pariu că și tu ai multe dorințe. Până la urmă ce ne oprește? E gratuit să visăm, iar dacă reușim să ne atingem obiectivele și să ne împlinim dorințele suntem cu mult mai fericiți :)


Poate te întrebi de ce vorbim de dorințe. Fie că vrem să recunoaștem sau nu, ele ne influențează în fiecare zi. Îmi doresc să fie weekend, să fie chiar weekend prelungit. Îmi doresc înghețată.. sau poate doar ciocolată. Da, orice lucru mărunt din viața de zi cu zi poate reprezenta o dorință, mai mică sau mai mare. Dar de ce tocmai 101? Pentru că azi ”aniversăm” trecerea pragului de 100 de postări.

Revenind la dorințe, după cum spune și titlul, postarea de azi reprezintă un wishlist de primăvară că doar na.. au trecut reducerile, s-a mărit garderoba, a scăzut bugetul, dar dorința de haine nu moare niciodată :)) Și.. cum privitul e moka, am colindat puțin magazinele online. Hai să vezi ce mi-a atras atenția.

Chiar dacă mă simt extrem de confortabil în teneși și blugi, am început să fac o pasiune pentru rochițe și fustițe. Cum în anotimpul rece vremea este destul de pretențioasă, nu poți purta chiar orice vrei. Cu siguranță îți imaginezi ce bucuroasă sunt de venirea primăverii. Mai jos am ales trei modele de rochițe versatile. Le-aș purta cu teneși, ghetuțe sau chiar sandale în zilele (sau serile) mai răcoroase de vară.


Primăvara înseamnă renaștere. Primăvara e anotimpul în care ne bucurăm de o mulțime de flori. Îmi plac foarte mult hăinuțele înflorate, dau o stare de fericire și emană romantism. Primul model e perfect pentru o cină cu iubitul, dar și la birou, iar celelalte două modele sunt o alegere foarte bună atunci când ieși în oraș.


După cum vezi, eu deja visez la căldură. Din păcate, vremea nu ține cont de părerea noastră așa că nu putem ieși doar în rochițele prezentate de mine anterior. Cardiganele sunt destul de versatile și pot fi purtate și cu pantaloni. Pe lângă asta, mai țin și de cald, deci oferă mai multe beneficii. Am ales două modele și îți spun sincer, m-am îndrăgostit iremediabil de ăsta <3

          1. Cardigan     2. Sacou / blazer     3. Cardigan pufos

În încheiere.. am ales tricourile. Da, aceste obiecte vestimentare care merg purtate în orice anotimp. Eu sunt fan tricouri cu imprimeu sau cu mesaje, iar cele de mai jos mi-au atras atenția. Sunt simple, dar deosebite în același timp. Poți găsi mai multe modele aici.


Mi-a fost tare greu să aleg așa ”puține” hăinuțe. Am găsit o groază de lucruri frumoase pe site. Cum sunt un om chibzuit, vă asigur că toate au prețuri foooarte bune și mereu găsiți fel de fel de oferte tentante.
Ți-am stârnit curiozitatea? Dacă da, te invit să-mi spui ce ți-ai alege din acest magazin online
Pupici! Ne vedem curând cu o nouă postare :)

P.S: Știu că am amânat extragerea câștigătorului (din cauza lipsei de timp), dar în seara asta urmărește pagina, poate norocul e de partea ta.

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Observ ca avem aceleasim gusturi. <3 Ai intrat pe Ebay? Am vazut o multime de rochite inflorate. Si mie tot cu tenesi imi place sa combin rochitele. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. <3
      Pe Ebay nu am intrat pana acum, dar o sa ma uit. Multumesc de sugestie :)
      Pupici!

      Ștergere
  2. Mie imi plac salopetele/rochiile cu maneca(lunga, decupata)... Ma gasesc serios sa imi comand :)) Mimi plac si bijuteriile. 😄

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt chiar interesante :D
      Sa imi spui daca iti iei ceva si cum ti se par <3

      Ștergere
  3. Ce frumoase sunt, îmi plac toate alegerile tale. Pupici

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook