De toate pentru voi

09:30

Neața!
M-am făcut fată cuminte și încerc să nu vă mai las singurei. V-am zis că nu am stat departe de blog fără motiv, dar trebuia să și demonstrez, nu? O să vă arăt lucrușoarele pe care le-am creat în ultimul timp, dar voi aborda și alte subiecte zic eu interesante.
În urmă cu ceva timp, am primit o comandă tare drăguță și numeroasă. V-am arătat frânturi aici, dar și pe Facebook. Am fost onorată să realizez mărturiile pentru botezul unor copilași și am lucrat cu mare drag, astfel încât totul să iasă perfect. 
După multe ore de modelat, copt, lipit și lăcuit, am încheiat misiunea și am reușit să ambalez magnețeii cât mai bine astfel încât să ajungă cu bine la destinație. 
 Rămân tot la capitolul modelat și vă prezint o pereche drăgălașă de minioni. Au fost realizați pentru prietena mea, dar se pot reface. Mai am un cuplu care caută cămin aici :)
Dimensiune (aprox): 11mm (lungime) x 7mm (lățime)
Preț: 15 lei/perechea
Printre picături am reușit să meșteresc și lucrușoare caracteristice sărbătorilor de iarnă. În partea de sus, am modelat din lut polimeric (again) o pereche de cercei cu șurub reprezentându-l pe Rudolph :)
Dimensiuni (aprox): 15mm (lungime) x 12mm (lățime)
Preț: 12 lei/perechea

Tot pentru Crăciun v-am pregătit magneți decorați cu tehnica decoupage-ului. La cerere, se pot realiza și cu alte modele (chiar și cu fotografia voastră sau a celor dragi)
Dimensiune: 6 cm x 6 cm
Preț: 5 lei/buc
În încheiere, am de făcut un mic anunț. Dacă vă doriți un cadou personalizat, lucrat manual (și unicat, bineînțeles) mai aveți timp până pe 10 decembrie. După această dată nu mai primesc comenzi, deoarece nu am timp suficient să le onorez. Mulțumesc :)
Vă pupăcesc!

You Might Also Like

0 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook