Review Elemental

09:00

Bună dimineața!
Astăzi v-am pregătit ceva nou. M-am gândit să mai vorbim și despre alte lucruri, nu doar despre handmade, așa că v-am pregătit un dublu review. Fotografiile au fost făcute în momentul în care am primit produsele, dar părerile sosesc abia acum.

La sfârșitul lunii octombrie am primit pentru testare două produse de la Elemental. Este vorba despre două ape florale: Apă de Melisă și Apă de Trandafiri. Zic să le luăm pe rând să vedem ce și cum :)
Atunci când le-am primit nu aveam nicio idee despre proprietățile acestora sau despre cum se folosesc. Am intrat frumușel pe site și m-am informat cu privire la aceste aspecte. 
Prima dată am încercat Apa de Trandafiri. Eu am folosit-o pe post de loțiune tonică. În fiecare seară, după demachiere, am aplicat-o pe dischetă și am tamponat ușor fața. Încă de la prima utilizare, mi-am simțit pielea mai curată, mai fină și nu am mai avut nevoie de cremă hidratantă. 
 Sticluța are 50 ml și un preț destul de avantajos (11,5 lei). Eu am folosit întreaga cantitate în două săptămâni și am fost extrem de încântată de rezultat. 
Aici găsiți mai multe detalii, oferite de cei de la Elemental.
După prima experiență, am deschis nerăbdătoare și cea de-a doua sticluță. Și această apă am folosit-o tot pe post de tonic. Chiar dacă are un miros puțin mai înțepător, pielea mea a fost încântată. Tenul meu este mult mai curat, mai neted și fără roșeață (da, am tenul sensibil și destul de iritat uneori :( )
Sticluța cu Apă de Melisă este mai măricică, are 100 ml și o găsiți la prețul de 12,5 lei.
Pentru mai multe detalii, intrați aici.
Deși nu am terminat încă Apa de Melisă, mă declar foarte mulțumită de aceste produse. Mă bucur că am avut ocazia să le încerc, așa am aflat cât sunt de bune pentru tenul meu și le voi putea cumpăra. Vi le recomand și vouă, în mod special Apa de Trandafiri :) Sunt produse Bio, deci nu cred că vă pot face rău. Voi le-ați încercat sau ați fi tentate?
Pupici!

You Might Also Like

3 comentarii

  1. As incerca si eu apa de trandafiri, pentru ca si eu am tenul sensibil; mai ales pe timpul iernii imi pune mari probleme. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie personal mi-a fost foarte buna si mi-a placut mai mult decat cea de melisa

    RăspundețiȘtergere
  3. Am auzit de multe ori despre apa de trandafiri insa nu am incercat-o. Chiar in ultmele zile, cand foloseam o lotiune pentru curatare am observat ca fata incepe sa mi se exfolieze teribil. Am tot inceput sa caut diverse lotiuni organice dar parerile sunt impartite.. Cred ca pana la urma voi incerca apa de trandafiri! Multumim de sfaturi. Pupici

    http://voxofvanity.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook