Parfum de primăvară || Yves Rocher

20:28

Hello!
După o scurtă absență, iată că m-am întors aici, pe blog. Ultima perioadă a fost destul de agitată și timpul liber mi-a lipsit cu desăvârșire. De data aceasta, primăvara s-a încăpățânat să nu vină singură, ci să îmi aducă mai multe schimbări. Unele bune, altele mai puțin :)

Cu toate astea, viața merge mai departe și trebuie să ne bucurăm de fiecare moment, nu? Eu am profitat de un mic rasuflu și am pregătit câteva postări drăguțe pentru tine. Trebuie să ”recuperez” timpul pierdut departe de blog și prefer să mă pregătesc cu câteva schițe în avans. 

Prima postare o citești chiar acum, desigur. Probabil ți-ai și dat deja seama că vreau să îți vorbesc despre un parfum. Nu orice parfum, ci chiar parfumul meu preferat, pe care l-am tot purtat și îl port :). Numele lui este Neroli și îl găsești la Yves Rocher. Nu am încercat prea multe produse de la ei, dar de curând m-am lăsat convinsă de prietenele mele și am dat prima comandă. Mă gândeam să îți vorbesc despre această experiență, pe larg, într-o altă postare. Ce zici? Ți s-ar părea interesant? 

Revenind la parfum.. A fost una din surprizele existente în colet. Probabil ai mai auzit că Yves Rocher oferă surprize, în momentul în care comanda ta depășeste o anumită valoare.  M-am mirat, dar și bucurat în același timp deoarece sticluța are 50ml. Mai rar un asa cadou, nu? Ei bine, m-a cucerit de la prima vedere pentru că sunt fascinată de sticluțe de parfum deosebite. Desigur, și ambalajul este unul mai special. Dacă ești interesat(ă) de proveniența cartonului, te invit să te uiți mai jos la poze (ai un mic indiciu).

Mi se pare un parfum pefect pentru primăvară. Pe cât de delicat, pe atât de fresh. Din partea mea are un plus pentru faptul că rezistă destul de mult timp. Uneori, chiar și 8-9 ore. După cum ai mai văzut, nu obișnuiesc să ridic în slăvi niciun produs, dar recunosc atunci când îmi place ceva. Acest parfum se află cu siguranță printre preferatele mele. Următorul pe lista de încercări este Moment de Bonheur.

Tu ce părere ai despre acest parfum? L-ai încercat sau te-ar tenta?

P.S. Mai am de făcut un scurt anunț în încheiere. Cu puțină întârziere, câștigătoarea concursului de pe facebook este: Bordea Bianca Ioana .Felicitări! Dacă ești chiar tu, te rog să mă contactezi printr-un mesaj privat să vedem cum facem să trimitem premiul :)


You Might Also Like

6 comentarii

  1. Buna ! Neroli nu am avut pana acum , insa toate parfumurile mele preferate sunt de la Yves Rocher , Moment de Bonheur si Evidence ! Imi plac mult ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit si de Evidence, dar inca nu l-am incercat :)
      Trebuie sa il pun pe lista :D

      Ștergere
  2. Nu am incercat acest parfum dar chiar ma tenteaza sa.l incerc .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma pricep prea bine la parfumuri, dar eu zic ca acesta chiar isi merita banii :)

      Ștergere
  3. nu l-am incercat ,dar sunt curioasa

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook