Cerceluși cu zâmbet

10:00

Good morning, sunshine!
Zilele acestea am observat ceva minunat și m-am bucurat enorm. Este vorba de activitatea voastră în micul meu spațiu de joacă :).  Postarea anterioară (o găsiți aici) consider că a fost un succes, chiar dacă nu a fost legată de handmade. Din acest motiv, m-am gândit să vă mai surprind cu alte postări de acest gen, în viitorul apropiat. Ce ziceți? V-ar plăcea? 
Aștept feedback-ul vostru ( :D sunt curioasă tare). Până atunci rămân la capitolul meșterit și vă arăt ce am mai lucrat.

Îl mai țineți minte pe minionul îndrăgostit ? Pentru că e tare prietenos, am zis să-i modelez doi prieteni mai mici. Așa au rezultat năzdrăvanii ăștia doi. Sunt realizați din lut polimeric (FIMO), au doar 11mm lungime și le place să fie purtați la urechiușă. Le-am pus tijă (șurub), i-am lăcuit pentru protecție, iar acum sunt gata de plimbare și dornici să găsească o mândruță să-i adopte. 
Preț: 15 lei
În încheiere, v-am păstrat niște floricele colorate, realizate tot din lut polimeric. La cerere, se pot realiza în orice culoare disponibilă. Au tijă argintie și măsoară aprox. 9mm (diametrul).
Preț 5 lei/ perechea.
Vă doresc o sâmbătă super, super :)
Pupici! :*

P.S. :Nu uitați de CONCURS ! Nu știu de ce, dar nu prea sunt înscrieri :( .Aș vrea să aflu și eu motivul, dacă îl știți voi. Vă aștept comentariile. 

Follow my blog with Bloglovin

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Cum fac daca vreau si eu o pereche de cercelusi din'astia? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună :)
      Îmi poți trimite un mail (la irinaboutique@yahoo.com) sau un mesaj privat pe Facebook. Cred că varianta cu Facebook-ul este mai accesibilă, pentru că putem discuta mai ușor toate detaliile.

      Pupici! :*

      Ștergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook