Wishlist

10:40

Neațaaa!
Așa cum v-am promis aici, am revenit cu o postare diferită, care nu este legată de handmade. 
Chiar dacă suntem la jumătatea lunii septembrie, încă nu am fost la shopping-ul de toamnă. Probabil că știți din proprie experiență cum este această perioadă. Înainte de începerea anului școlar e veșnic nebunie prin magazine.


Din acest motiv am preferat să stau cuminte (să păstrez bănuții) și să mă gândesc de ce anume am nevoie în această toamnă.
Deși nu le prea am cu tocurile/platformele și prefer oricând o pereche de balerini sau teneși, îmi doresc tare mult o pereche de ghetuțe cu platformă. Am ochit ceva asemănător (cu ce aveți mai jos) în Deichmann și mi-a rămas gândul la ele :( . Trebuie să dau o fugă zilele acestea pentru că au și ceva reduceri la modelele unde mai sunt disponibile doar câteva numere (wish me luck :D).
V-am zis deja că îmi place încălțămintea comodă, așa că am adăugat la listuță o pereche de ghetuțe joase, cu șiret. ( aa da, mi s-a pus pata pe șiret :)) ). Le găsiți pe Kalapod.

La capitolul hăinuțe stau destul de bine (zic eu :) ), dat tot îmi mai lucesc ochișorii după niște cardigane. Pe cele de mai jos le-am găsit pe Sheinside.com și Oasap. Încă nu mă încumet să dau comandă pentru că aș vrea să găsesc prin magazine ceva asemănător, dar rămâne de văzut :)
Chiar dacă port destul de rar rochițe și fustițe, le ador. Mi se par foarte feminine și foarte drăguțe. Fustița de jos este de pe Sheinside.com, dar am văzut ceva asemănător în New Yorker, la un preț super bun. Tot în New Yorker (îmi place tare mult magazinul ăsta)  am ochit și niște gentuțe drăgălașe, că demult caut una.
La capitolul cosmetice, nu am nevoie de prea multe. Mă tentează fondul de ten de la Golden Rose (am citit multe review-uri pozitive) și pudra de la Rimmel London
Sunt curioasă să încerc și Apa Micelară de la Nivea. Am văzut-o pe la multe colege bloggărițe și am citit lucruri interesante despre ea. În Auchan era vreo 16-17 lei, ceea ce mi se pare destul de ok.

Cam atât cu dorințele :)
Sper că v-a plăcut postarea și ne revedem curând. 
Vă pup!

You Might Also Like

4 comentarii

  1. ce draguta e fusta :3
    am avut si eu fond de ten Golden Rose si am fost multumita de el :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, scumpico! :* Și mie îmi place tare mult. Abia aștept să văd și bunătățile tale de la Kurtmann.
      Chiar sunt curioasă de fondul de ten, mai ales că am văzut prețul destul de accesibil :)

      Ștergere
  2. Fustita de la sheinside.com e un must! E prea draguta :D

    http://voxofvanity.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, da <3 Am găsit cam multe hăinuțe drăguțe pe sheinside.com și nu cred că rezist tentației de a nu comanda :D

      Pupici! :*

      Ștergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook