Changes

11:47

Astăzi am schimbat puțin programul obișnuit al postărilor. Fiind luni, am zis să mai lenevim oleacă (noi, cei care suntem încă în vacanță).
Așa cum ați observat deja, am fost absentă în ultimele zile, dar încerc să mă pun pe picioare repede (și eu, și netul meu :)) ) De ce spun asta? Păi.. dragul de el s-a încăpățânat să nu fim pe aceeași lungime de undă în ultima perioadă. Dar astăzi, la început de săptămână, văd că a revenit la datorie și m-a lăsat să vă scriu câteva rânduri.
Să nu mai pierdem vremea și să ne mobilizăm, nu? :)

V-am arătat și aici lănțisoare, dar nu erau toate. În foto de sus, avem lănțișor realizat cu cabochon de sticlă, accesorii aurii și șnur suede (maro închis). Dacă nu vă place cu șnur, îl pot înlocui cu lănțișor, dar eu zic că-i mai frumușel așa. 
Dimensiune cabochon: 20mm
Preț: 20 lei
În partea de jos, vă invit să faceți cunoștință cu o balerină. Este realizată din bronz și are atașat un lănțișor reglabil de bronz.
Preț: 10 lei
Am lăsat pentru final, primul meu set realizat din piele. Este compus din cerceluși cu tortiță și colier reglabil. 
Dimensiunea cerceilor (fără tortiță)/ pandantivului (fără lănțișor): 8 cm
Preț: 12 lei (set)
Postarea de azi se încheie aici. Așa cum v-am scris și pe Facebook, vă pregătesc ceva frumos. Oare despre ce e vorba?
Pupici!

You Might Also Like

0 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook