Back to first love

09:00

 După două zile de absență, m-am întors cu o postare nouă.
Probabil deja v-ați dat seama despre ce vorbim astăzi. Nu, nu despre dragoste și probleme amoroase (hi hi :D ), ci despre Fimo. Lutul polimeric a reprezentat primul meu contact cu lumea handmade-ului. De atunci, au trecut trei anișori frumoși, în care am experimentat și alte materiale, alte tehnici. Din când în când, mi se mai face dor de modelat și revin la "prima mea dragoste".
Dacă mă urmăriți pe Facebook, ați văzut deja minionul meu îndrăgostit (și ajungem din nou la dragoste :) ). Este realizat din lut polimeric și lăcuit pentru protecție. Pentru că nu puteam să îl las singurel, de capul lui, l-am așezat pe o bază frumoasă, de bronz. I-am atașat și un lănțișor, tot de bronz, să poată fi plimbat în voie. 
Dimensiuni:  Bază: 39x29x2mm
Minion 23x20mm (aprox)
Preț: 21 lei
Nu știu vouă, dar mie îmi plac la nebunie micuțele creaturi. Din acest motiv, vor mai urma și alți minioni drăgălași. Dacă vreți un minion personalizat sau orice alt personaj, vă aștept cu drag mesajele și stabilim atunci toate detaliile. 
Deocamdată, vă doresc un sfârșit de săptămână minunat! Ne revedem curând :)
Pupici!

Later Edit: Lănțișorul nu mai este disponibil. Dacă vă doriți unul, vă rog să-mi scrieți :)

You Might Also Like

2 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook