Început..

09:00


Bună dimineața, dragilor!
Vă mulțumesc tuturor celor care mi-ați trimis feedback ieri (toate au fost pozitive..yuupiii ) și vă mărturisesc că am fost extrem de fericită atunci când am realizat câtă lume apreciază ceea ce fac și continuă să mă urmărească și la noua adresă. Am avut o minunată surpriză să văd că, într-o singură zi, ne-am strâns aproape 100 de prieteni pe Made by IrinaR .
Așa cum am menționat și ieri, zilele acestea voi posta lucrușoarele disponibile pe stoc, dar și acele lucrușoare care nu mai sunt disponibile sau cele care au fost făcute la comandă, pentru voi. Cele indisponibile vor avea "logo-ul" vechi, așa că nu vă panicați, tot de mine au fost făcute. :) 
Pe langă aceste postări , voi încerca să vă captez atenția cu produse noi, dar și cu alte surprize. Ce ziceți? Sună bine?
Let's start!

Probabil vă mai aduceți aminte de bijuteriile realizate din cabochon de sticlă. Ei bine, în fotografia de mai sus sunt toate inelușele disponibile momentan. Sunt din baze reglabile de bronz, cu diametrul cabochon-ului de 16mm.
 Preț: 10 lei/ buc.
Mai jos, avem trei perechi de cerceluși disponibili. Sunt cu tijă, realizați din baze de bronz cu dimensiunea de 14mm ( primele două perechi) și dimensiunea de 12mm (ultima pereche). 
Preț: 12 lei/ perechea.
Pentru final, am păstrat câteva perechi vesele de cerceluși. Sunt tot cu tijă (sau, mai popular spus, șurub), dar sunt realizați din lut polimeric (FIMO). 
Prețurile variază puțin, și anume : 8 lei/perechea pentru trandafirași 
și 5 lei/perechea pentru restul modelelor.
Cam atât deocamdată. Dacă sunteți curioși și vreți să vedeți mai multe lucrușoare într-o singură postare, nu ezitați și dați-mi de știre. 
Până data viitoare, vă doresc o zi minunată!
Pupici!

P.S. Sunt tare uitucă (sorry :) ) și vreau să urez (în încheiere) un sincer "La mulți ani sănătoși și fericiți!" tuturor sărbătorițiloooor.

You Might Also Like

2 comentarii

  1. mult succes in continuare,faci niste lucruri frumoase ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet! Succes și ție deoarece ai niște gențute superbe :*

      Ștergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook