Roses and Love

09:00

 Neața, oameni dragi! :*
Vreau să încep această postare cu un imens MULȚUMESC! Motivul? În acest sfârșit de săptămână (ce tocmai a trecut), Made by IrinaR a strâns 200 de like-uri. Acest lucru înseamnă, nici mai mult, nici mai puțin de 200 de prieteni. Pentru acest lucru, vă sunt profund recunoscătoare și vă spun că a fost o surpriză minunată.
Nu am apucat să îmi manifest încântarea mai devreme, întrucât am avut un weekend destul de încărcat. Sâmbătă m-am ocupat mai mult de bucătăreală cu mamițu meu, iar duminică a fost zi de lucrat la comenzi. Printre picături, am meșterit și accesorii noi. 
Așadar, astăzi vă prezint un set modelat din lut polimeric (FIMO). Setul este compus din cerceluși cu tortiță și un ineluș drăgălaș.
Inelul este reglabil, realizat pe o bază de bronz cu diametrul de 16mm.
 Cercelușii sunt și ei realizați cu ajutorul unor baze de bronz, dar mai speciale. Spun asta, deoarece au forma unor elefănței, cu inimioară în trompiță. Dimensiunea bazei la exterior este de 24x27mm, iar interiorul are diametrul de 14mm. 
Preț : 25 lei (set)
10 lei - inel
15 lei - cerceluși
Ne oprim aici pentru moment. Pentru orice detalii, sugestii sau comenzi, vă aștept cu drag aici sau pe Facebook. Până data viitoare, v-am pupat! 
O săptămână reușită vă doresc!

You Might Also Like

0 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook