Surprize, surprize ^-^

09:00

 Bună dimineața, drăguților!
Cum ați petrecut ieri? Eu am fost la țară să o sărbătoresc pe a mea scumpă Mărie, și anume bunica mea dragă. Vremea a fost superbă (poate totuși cam prea cald) și, per total, a fost o zi super-reușită. 
După cum vedeți în imaginea de sus, în grădina bunicii, am găsit și câteva căpșunici "de august". Nu erau prea multe, dar încă erau delicioase. 
Dar să nu mai pierdem vremea cu sporovăiala și să trecem la lucruri serioase :)
Astăzi am decis să abordez subiectul BRĂȚĂRELE.
În fotografia de sus, avem două tipuri de brățări. Eu le-am fotografiat ca set deoarece au aceeași culoare (a șnurului, bineînțeles), dar ele se vând separat. În funcție de preferințe, se poate opta pentru alte culori. 
Preț : 10 lei/ buc (brățărica cu noduri "marinărești")
8 lei/ buc (cea cu LOVE)
În partea de jos, avem minunatele zdrăngănele. Sunt realizate din șnur suede și diferite accesorii de bronz, argintii sau aurii. Eu le prefer pe cele cu accesorii de bronz (așa cum sunt în fotografie), dar voi posta și cu accesorii aurii sau argintii. Dacă vreți să achiziționați, puteți alege din cele deja create sau vă pot personaliza una, dupa preferințe. (culoarea șnurului, charm-urile, lungimea)
Preț : 8 lei/ buc (include trei charm-uri, adică mini-pandantive) 
 Un alt model de brățărele este cel de mai sus. Reprezinta o singură brățară, dar este alcătuită din mai multe. Modelul, culoarea și accesoriile diferă, din nou, în funcție de comanda dvs.
Preț : 12 lei/ buc. 
Cam atât cu lucrușoarele pentru moment. Trecem la un subiect de maximă importanță :) 
Poate ați văzut deja pe Facebook că am organizat un mic-mare concurs împreună cu Fulvia. Despre ce este vorba? La fel ca până acum, trebuie să urmați câteva reguli simple ( le găsiți aici ) și aveți șansa să câștigați cele două premii de mai jos.
Norocosul/ Norocoasa va fi ales/ aleasă prin Random.org, iar premiul va fi trimis prin Poșta Română ( sau înmânat personal, în Pitești). Concursul se termină sâmbătă, 23 august 2014, la ora 23.59 :)
Astea fiind spuse, vă doresc succes (celor care vreți să vă înscrieți la concursul nostru) și o sâmbătă minunată tuturor! 
Pupici!

You Might Also Like

4 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook