Luni...

09:00

Neața, frumoșilor!
Sper că la ora asta, ați făcut deja ochișori și nu mai sunteți somnoroși. Timpul nu stă pe loc, iar azi începem o nouă săptămână. Chiar dacă unii mai avem vacanță (norocoșii de noi :-) ) ar fi bine să profităm la maxim de acest timp liber. Așa că ieșiți la aer, plecați prin țară/la mare/ la munte și faceți ce vă place.
Pentru acest început de săptămână, v-am pregătit o postare drăguță (zic eu) despre bijuuri realizate din mărgele. 

În primul rând, vorbim despre cercelușii de mai sus. Sunt realizați din mărgeluțe de jad, în formă de lacrimă, și accesorii de bronz. La cerere, tortițele se pot schimba cu tortițe obișnuite. Cercelușii sunt UNICAT!
Preț : 15 lei/ perechea.
În al doilea rând, povestim puțin despre colierul de jos. Este realizat din mărgeluțe vintage, în nuanțe de roșu, și accesorii de bronz. Pentru dimensiuni nu trebuie să vă faceți griji, deoarece colierul este reglabil, iar în funcție de preferințe poate fi modificat la o anumită lungime. Produsul este UNICAT!
Preț : 25 lei
 
Ultima, dar nu cea din urmă.. brățărică reglabilă, realizată tot din mărgeluțe vintage și accesorii de bronz .
La fel ca primele două lucrușoare, și această brățară este UNICAT!
Preț : 15 lei 
Sper că nu v-am plictisit și că v-au plăcut mărgeluțele mele. Le găsiți și pe Facebook, împreună cu restul lucrușoarelor pe care vi le-am prezentat zilele trecute. 
Astea fiind spuse.. vă aștept comentariile și vă las să vă gândiți la subiectul următoarei postări. Aș fi încântată dacă ați veni chiar voi cu propuneri și mi-ați spune ce anume vreți să vedeți pe pagina mea. 
Vă doresc o zi frumoasa!
Pupici!

P.S.: Nu uitați de concuuurs (aici)

You Might Also Like

0 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook