Scotocim mai departe

09:00

 Neațaa!
Oare despre ce vorbim azi? Păi..despre mai multe :) Mă gândisem să vă povestesc despre decoupage, dar fiind un subiect mai amplu, l-am lăsat deoparte deocamdată.
După cum probabil ați observat deja, am mai pus o fotografie cu brățărici. Nu sunt multe ( am fost cam leneșă în ultima perioadă), dar vă puteți face o idee despre ce anume mai meșteresc. Consider că, în acest super-călduros anotimp, brățările colorate merg de minune. La târgul de anul trecut, domnișoarele care m-au vizitat la stand au fost foarte încântate. De ce spun asta? Pentru că am rămas cu puțintele exemplare. :D
În funcție de dorințe, se alege culoarea șnurului și charm-ul preferat.
Preț : 8 lei/ buc (cele din prima imagine)
           10 lei/ buc (cele din a doua imagine)
Trecem mai departe și descoperim alte lucrușoare frumoase :)
În partea de sus avem lănțișoarele cu cabochon și accesorii de bronz (lanț, bază și încuietoare). Mai am două realizate tot cu cabochon, dar sunt puțin diferite și am să vi le arăt într-o altă postare.
Preț : 18 lei/ buc
În partea jos sunt inelușele jucăușe pentru fetițe mari, dar și pentru fetițe mici. :) Sunt realizate din lut polimeric (FIMO) și baze reglabile de bronz. Diametrul bazelor este de 16mm. 
Preț : 8 lei/ buc
Cam atât pentru moment. Nu uitați de concurs!! Înscrierile se fac aici
Vă doresc o zi superbă și vă aștept cu drag comentariile, aici sau pe Facebook.
Pupici!

You Might Also Like

0 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook