Decoupage, din nou

09:00

 Bună dimi!
E deja jumătatea săptămânii, iar eu nu știu pe unde a trecut timpul. Poate voi ați avut mai mult spor decât mine :) A nu se înțelege greșit.. nu am lenevit, ci m-am ocupat de alte lucruri și nu de handmade. Am multe, multe idei în căpșor, dar se pare că timpul nu mă așteaptă :) Îmi doresc și voi face tot posibilul să le materializez în cel mai scurt timp.
Legat de același subiect (noutăți pe blog), v-am mai pus și vouă întrebari, dar am primit destul de puține răspunsuri. Sper că nu vă este frică de mine, nu mănânc pe nimeni și primesc cu drag orice comentariu, fie el de apreciere sau de critică. Așadar, mă adresez din nou mulțimii (mă refer chiar la tine, cel care stai acum și citești aceste rânduri) și am rugămintea să îmi răspundeți în număr cât mai mare la curiozități :  
* Ce îți dorești să vezi pe pagina/ blogul mea/meu mai des?
* Ce nu ai văzut până acum la mine, dar te-ar încânta?
* Orice sfat, apreciere sau critică referitor la lucrușoarele realizate de mine, la blog și la postări.
Cum spuneam mai sus, timpul este prețios. Deci.. eu zic să trecem și la prezentarea lucrușoarelor de azi. Ce ziceți?
Să o luăm cu începutul și să vorbim despre primul cufăraș (fotografia de sus). L-am creat cu mare drag pentru depozitarea lucrușoarelor de suflet. Este pictat cu acrilice și baiț, decorat cu tehnica șervețelului (am vorbit și ieri despre ea) și lăcuit pentru protecție.
Dimensiuni: 17,8x13x10 cm
Preț : 40 lei
Mai jos, avem un alt cufăraș decorat tot cu aceeași tehnică. Am folosit acrilice, puțină patină de învechire (pe capac) și lac pentru protecție.
Dimensiuni: 18,7x14x10 cm
Preț: 40 lei
Tot din seria lucrușoarelor decorate cu șervețel face parte și rama foto de mai jos. Este pictată cu acrilice, în stil shabby chic, și decorată cu tehnica decoupage-ului. Am aplicat și lacul final pentru protecție.
Dimensiuni (h x l):
-interior 13x9.5 cm
-exterior 17,5x14,5 cm
-marginea ramei 2,5 cm 
Preț: 18 lei
Cam atât pentru moment. Nu uitați de comentarii și de concurs (aici). Pentru orice alte detalii sau comenzi, vă stau la dispoziție și îmi puteți scrie oricând.
O zi frumoasă!
Pupici!

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Buna,

    In primul rand vreau sa te felicit pentru aceste lucrusoare handmade pe care le faci, sunt absolut superbe. Se vede ca pui suflet in ceea ce faci (nu doar pentru $$), ca esti foarte ordonata (ai stat sa faci colaj la poze, nu doar le-ai insirat asa in pagina cum fac multi) si ca ai multa rabdare.

    In al doilea rand as vrea sa iti fac o sugestie cu privire la intrebarea ta: "Ce nu ai văzut până acum la mine, dar te-ar încânta?".
    Eu unul as vrea sa vad si niste tutoriale in imagini despre cum anume faci tu aceste cufere superbe, sau cercei, etc. Ca sa ai o idee despre ce anume vorbesc, iti las ca model un tutorial facut de mine pentru o pereche de cercei "Buburuza" realizati din fimo: http://pufarina.x10.mx/tutorial-cercei-gargarite/
    Scopul acestor tutoriale este de a familiariza cititorii tai cu procesul migalos pe care il presupune confectionarea articolelor handmade. Multi cand vad un produs finit nu se gandesc cat de greu este sa il faci si cat de mult timp trebuie sa investesti, dar cand vad despre ce este vorba iti vor aprecia mai mult munca.
    Un alt scop ar fi si faptul ca ii ajuti pe cei care vor sa faca ei insisi anumite lucruri pe care le vad la tine si le plac foarte mult.

    Sper ca ti-am fost de folos, o zi minunata sa ai !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună! :)
      Îți mulțumesc din suflet că te-ai oprit câteva minute pentru a-mi lăsa un comentariu. De asemenea, îți mulțumesc pentru vorbele frumoase. Ideea ta este excelentă. Mă gandisem să postez și tutoriale, dar încă nu am prins momentul potrivit. Voi realiza unul cât de curând :)

      Îți doresc succes cu lucrușoarele create de tine și îți mulțumesc din nou.
      O zi superbă!

      Ștergere
  2. Te rog sa a ierti ca nu mi-am facut timp sa ma uit si peste postarile mai vechi, sunt absolut minunate <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai linistita. Iti multumesc frumos pentru cuvintele frumoase! :*

      Ștergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook